The Followers

Tuesday, September 23, 2014

Mix and Match

Assalamualaikum


Korang pernah tak mix and match baju? Jujur aku cakap, aku ni memang tak pandai nak mix and match. Memang dah takde bakat nak jadi fashionista, nak buat macam mana kan.

Tengok orang lain pandai je mix and match. Teringin jugak akak ni nak main mix and match jugak. Yela nak ikut peredaran dan perkembangan semasa katanya.

Pada aku, bila pakai mix and match ni akan ada kelainan sikit. Maksudnya macam 1 baju yang sama tapi boleh pakai macam-macam gaya. Pakai dengan jeans, cardigan, skirt ke, apa ke, untuk disesuaikan dengan baju tu.

gambar curik dari google


Kadang-kadang acah-acah jugak bukak tenet, then google kan cara mix and match. Tapi bila aku try, aku rasa macam tak kena je. Ke sebenarnya aku yang kurang confident kott.

No comments:

Post a Comment